واردات از دبی - An Overview

Wiki Article

محصول ته لنجی و یا همان کالا ملوانی به محصولی گفته می‌شود که افرادی هم‌چون صاحب لنج و همین‌طور خدمه اجازه واردات آن‌ها را دارند، طبق قانون مصوب مجلس افراد ملوان می‌توانند هر سال شش بار به ارزش ۱۵ میلیون تومان محصولات ته لنجی وارد کنند.

ایا با کارت بازرگانی می توان برای دیگران صادرات و واردات نمود ؟

عدم اطمینان به تاریخ انقضای دارو: در برخی فروشگاه‌های اینترنتی، امکان فروش داروهای تاریخ گذشته وجود دارد.

از قدیم، قایق و لنج بین مردمان در جنوب کشور وسیله‌ایی جهت درآوردن یک لقمه نان برای یک خانواده و برخی اوقات چندین خانواده بوده است.

نقشه سایت طراحی و کدنویسی

همان‌طور که اشاره کردیم، کالای ملوانی باعث ایجاد اشتغال قابل توجهی در شهرها و سواحل جنوبی کشور شد به طوری که افراد زیادی از مرحله تخلیه بار تا فروش کالاهای ته لنجی، مشغول به کار شدند. در بوشهر و شهرهای ساحلی این استان هفت هزار مغازه در زمینه فروش کالای ملوانی فعالیت دارند.

انحصار در واردات خودرو عضو هیات تحقیق و تفحص از خودروسازان با بیان اینکه تاکید مجلس در بحث واردات خودرو در اولویت قرار گرفتن دهک‌های پایین است، گفت: ما به شدت و قاطعانه مقابل ایجاد انحصار در واردات خودرو و ورود خودروسازان به این حوزه ایستاده‌ایم.

داشتن برچسب: لوازم آرایشی وارداتی می بایست دارای برچسب باشند که اطلاعاتی درباره مارک، شرکت تولید کننده، کشور تولید کننده، تاریخ انقضا، نام محصول، دستور استفاده و … در اختیار مشتری بگذارد.

اگر بخواهیم کالاهایی که می‌توان از دبی به روش ته لنجی وارد کشور کرد را بررسی کنیم، باید بگوییم که به طور مشخص به اجناس خاصی برای حمل به صورت ته more info لنجی اشاره نشده است و محدودیت مشخصی در انتخاب اجناس وجود ندارد.

نائب رئیس اول اتاق بازرگانی مشترک ایران و امارات گفت: البته هم اکنون میزان تجارت ایران و چین حدود ۲ میلیارد ۲۷۵ میلیون دلار بیشتر از مجموع تجارت با امارات است. یعنی صادرات ما به چین به مراتب بیشتر از امارات است.

آماری که شاکری به نقل از منابع رسمی ارائه کرده نشان می‌دهد تراز تجاری ایران با امارات در سال جاری تا کنون شش میلیارد دلار کسری داشته و واردات از امارات حدود چهار برابر صادرات به این کشور بوده است.

**  افراد زیادی تمایل دارند تا نسبت به واردات کالا اقدام نمایند لیکن در خصوص نوع کالای وارداتیکه سوداوری مناسبی داشته باشد اطلاع کافی ندارند .

آیا می دانید که بسیاری از کسانی که کارت بازرگانی خود رابه دیگران واگذار نموده اند بعلت بدهی مالیاتی ممنوع الخروج شده اند ؟

از مهم‌ترین این عوامل که در تعیین زمان این کار تاثیرگذار هستند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

Report this wiki page